Rólunk – Follione Kft. bemutatkozás

FolliOne Hajhullás, kopaszodás elleni készítmények

follione promo 1024 1024x503 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Céginformációk:

Follione Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Vevőszolgálat, székhely: 1026 Budapest, Pasaréti út 22.
Telefon: 06 30 883 6103
Adószám: 23182985-2-41
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-46800424

Bejegyezte: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Cg. 01-09-956869

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) rögzíti a FOLLIONE KFT (székhely: 1026 Budapest, Pasaréti út 22.), cégjegyzékszám: 01-09-956869, adószám: 23182985-2-41, a továbbiakban: „Follione”) www.follione.hu weboldalon elérhető online szolgáltatása (továbbiakban: a „Szolgáltatás”) leírását és igénybevételének feltételeit.

A www.follione.hu weboldalon a Follione hajhullás, kopaszodás elleni készítményeit, javasolt terápiáit mutatja be, melyeket az oda látogató személy kiválaszthat. Az egyes termékekkel kapcsolatos ismertetőket, orvosi javallatokat a termék adatlapja tartalmazza. A weboldalon feltüntetett termékkínálat – beleértve az egyes termékek árát is – csupán tájékoztató jellegű és az a megtekintéskor érvényes állapotot mutatja. A Felhasználó a későbbi beazonosítás érdekében regisztrációval, vagy amennyiben úgy dönt, regisztráció nélkül a web áruház termékkínálata alapján állíthatja össze azt a bevásárló listát, amely tartalmazza a Follione által házhoz szállítandó, vagy a vásárló által a székhelyen (vevőszolgálaton) átveendő termékeket. A bevásárló lista összeállítása és az egyéb szükséges adatok megadása után Follione a kiválasztott termékeket házhoz szállítja, vagy a kiszállítás kérése helyett a Felhasználó dönthet úgy is, hogy a kiválasztott termékeket Follione vevőszolgálatán veszi át.

Csak azok a 18. életévüket betöltött természetes személyek vehetik igénybe a Szolgáltatást, akik elfogadják az ÁSZF-et, hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához.

A Szolgáltatás elérhetősége

Follione a Szolgáltatást Magyarország területén nyújtja, a Felhasználó számára nem tudja garantálni azt, hogy a webáruház műszaki szempontjait tekintve százszázalékos mértékben, mindenkor elérhető lesz, vagy hibamentesen fog működni. Műszaki hiba esetén a Felhasználó bejelentheti a hibát a Szolgáltatás telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben. Ekkor a Follione mindent megtesz annak érdekében, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül megszüntesse.

Follione fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználók hozzáférését korlátozza a www.follione.hu honlaphoz mindaddig, ameddig a szükséges javítások és karbantartások, illetve a rendszer fejlesztése vagy az új rendszerelemek bevezetése el nem készül.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Follione nem vállal felelősséget.

A vásárlás menete

1.    A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben Felhasználó szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, úgy praktikus a regisztráció elvégzése.

2.    Felhasználó a megvásárolandó terméket a főoldalon lévő termék(ek) alatt elhelyezkedő „vásárlás” gombra kattintva, vagy a felső menüsorban lévő „Termékek” menüből választhatja ki. Ezt követően a termék mennyiségét (darabszámot) tudja beállítani a + – gombokkal, majd a „Kosárba rakom” gombra kattintva helyezheti el a kosárba.

3.    Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár”  ikonra kattintva.

4.    Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválaszthat egy újabb terméket (ld. 2-3 pont). Egyszerűsített vásárlás a főoldalon található „Vásárlás” menüpont alatt érhető el, ahol minden termék látható adott rendezési szempont alapján.

5.    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát. A termékek mellett levő „x” ikonra kattintva törölheti az adott terméket, illetve módosíthatja annak mennyiségét. A rendelés módosítása után a kosár tartalma a „kosár frissítése” gombra kattintva aktiválható. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kiválasztja a “Tovább a pénztárhoz” gombot.

6.    Amennyiben Felhasználó korábban már regisztrált és vásárolt áruházunkban, úgy megadja a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszót. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, megadja a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése vagy módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

7.    Follione minden esetben E-számlát állít ki a megrendelésnek megfelelően és azt Felhasználó által megadott e-mail címre postázza. Amennyiben Felhasználónak papír alapú számlára van szüksége, úgy azt külön díj ellenében postázza Follione.

8.    Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

9.    Felhasználó rendelését a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
•    A Kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy akár törölhető.
•    A személyes adatok, továbbá a mentett postai címek bármikor ellenőrizhetőek, megváltoztathatóak bejelentkezés után az Adatmódosítás menüpontban.
•    A megrendelés adatai a megrendelést lezáró áttekintő lépés során ellenőrizhetőek és módosíthatóak.

Ha tévedésből mégis mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze Vevőszolgálatunknak a sales@follione.hu e-mail címen vagy a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket!

Az adásvételi és a szolgáltatási szerződés létrejötte

A jelen ÁSZF-ben írtakkal összhangban Follione és a Felhasználó között csak abban az esetben jön létre szerződés a termékek megvásárlására vonatkozóan, ha kiszállításkor vagy személyes átvételkor a Follione által ajánlott termékeket vagy azok egy részét a Felhasználó elfogadja, azaz átveszi. Eddig az időpontig sem a Felhasználó, sem a Follione egyetlen nyilatkozata és intézkedése sem értelmezhető ajánlatként vagy annak elfogadásaként.

Elállás joga

1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti:

•  olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, vagy díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
•  romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
•  olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
•  olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
•  olyan alkoholtartalmú termék tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
•  olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen  többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Szerzői jogi információk

Follione valamennyi oldalának, aloldalának tartalma, grafikai elemei a Follione Kft. szerzői jogvédelme alatt állnak, így ezek teljes vagy részleges másolása, módosítása, bármilyen célra történő felhasználása nem engedélyezett!

Az oldalakon található információk teljes vagy részleges utánközlése kizárólag a szolgáltató írásos beleegyezésével történhet! A Felhasználók a látogatás időtartama alatt kötelesek betartani a kapcsolódó jogszabályokat és az ÁSZF rendelkezéseit, emellett nem csorbíthatják sem a Follione, sem más Felhasználók jó hírét és jogait.

Az ÁSZF módosítása, annak hatálybalépése és Felhasználó általi elfogadása

A Szolgáltatás igénybevételére jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak. Follione jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani. Az új, módosított ÁSZF akkor lép hatályba, amikor azt a www.follione.hu honlapon közzéteszik. A termékeket a Szolgáltatás keretében kiválasztó (azaz a bevásárló listát összeállító) Felhasználó a módosítás hatálybalépését követő újabb bevásárló lista leadással fogadja el a módosított ÁSZF-et. Az ÁSZF lényeges módosítása esetén Follione e-mailben értesíti a korábban regisztrált Felhasználóit az új ÁSZF hatályba lépéséről, melyet ők a Szolgáltatás ismételt igénybevételével fogadnak el. A jelen ÁSZF-ben nem, vagy nem kellően szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésekre vonatkozó jogszabályok irányadók.

Átvételi és szállítási lehetőségek

1. Házhozszállítás futárszolgálattal online fizetéssel – 1.200,- Ft
Az árurendeléseket, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk 2-3 munkanapon belül átadjuk a szerződött futárszolgálatnak. Árukészlet hiányában a rendeléseket 14 munkanapon belül teljesítjük. A várható szállítási időpontról, ill. a fentiektől eltérő szállítási határidőről e-mailben, vagy telefonon értesítjük Önt.

2. Házhozszállítás futárszolgálattal utánvétellel – 1.200,- Ft
Az árurendeléseket, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk 2-3 munkanapon belül átadjuk a szerződött futárszolgálatnak, melyet átvételkor készpénzben tud kifizetni. Árukészlet hiányában a rendeléseket 14 munkanapon belül teljesítjük. A várható szállítási időpontról, ill. a fentiektől eltérő szállítási határidőről e-mailben, vagy telefonon értesítjük Önt.

3. Személyes átvétel Vevőszolgálatunkon – ingyenes
Cím: 1026 Budapest, Pasaréti út 22. (Hair-Esthetic Klinika / Follione)
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 9:00-17:00
E-mail: sales@follione.hu
Telefon: 06 30 883 6103

Vevőszolgálatunkon történő átvétel esetén lehetősége van rendelésének helyszíni módosítására és akár a rendelés kibővítésére is a készleten lévő termékekkel. Kérjük, hogy vevőszolgálatunkat időpont egyeztetése miatt feltétlenül keresse fel.

Fizetési módok

1. Fizetés készpénzben az áru átvételekor:
A megrendelt termékek ellenértékét átvételkor a kézbesítő futárnak kell készpénzben kifizetni.

2. Fizetés online bankkártyával:
Amennyiben bankkártyával szeretné megrendelését kifizetni, ehhez az OTPSimple által biztosított biztonságos online bankkártyás fizetési megoldást nyújtjuk weboldalunkon vásárlóinknak, amelyet a rendelés folyamatának a végén tud kezdeményezni. A kézbesítése során bankkártyás fizetésre nincs lehetőség! Az Ön kártyaadatait az információáramlás alatt SSL titkosítás védi.

3. Fizetés banki átutalással:
Amennyiben banki utalással kívánja megrendelését fizetni úgy az áru átvételére, illetve a rendelésének futárszolgálatnak való átadására a rendelés összegének az ErsteBank 11600006-00000000-46800424 számú bankszámlára történő megérkezése után van lehetőség.

Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság

1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó a termék kicserélésének kellékszavatossági igényével élhet. Ha a kicserélést nem kérte, vagy nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, vagy a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, vagy hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, vagy kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, vagy termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, vagy szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, vagy a meghatározottól eltérő behatásokból, vagy egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

5. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

6. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

7. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

Adattovábbítási nyilatkozat – OTP Simplepay

Elfogadom, hogy a Follione Kft. (1026 Budapest, Pasaréti út 22.) által a follione.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Személyes adatok kezelése – Follione Kft.

A Follione Webáruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat kizárólag csak a Follione termékek rendelési céljaira használjuk fel.

A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel akciós hírlevelünkhöz és nem adjuk ki harmadik fél számára. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, kérjük külön jelezze felénk.

A Follione weboldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők. Regisztrációra csak a kosár használatához van szükség. Ekkor is csak a későbbi azonosításhoz szükséges adatokat kérjük megadni: név, e-mail cím, jelszó.

Csak a megrendelés során kérünk minden olyan adatot – név, cím, telefonszám – amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

Reklamációk, jogviták rendezése

A Felhasználó természetesen megtagadhatja azoknak a termékeknek az átvételét, amelyek az átadás-átvétel időpontjában bármilyen okból hibásak. Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), a Vásárlót ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltatás telefonos vevőszolgálatán keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltatás levelezési címére küldött levél útján, továbbá a szolgáltató székhelyén személyesen is megtehet.

Mindemellett a Felhasználó a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a meghatározott elérhetőségeken. Follione a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Felhasználó a panaszt írásban jelentette be, Follione a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.

A Felhasználó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

Illetékes békéltető testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Alternatív vitarendezési online fórum – a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett oldal:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Tárhelyszolgáltató

Ruffnet Zrt.
Székhely: 2724 Újlengyel, határ utca 12.
Telefon: 06 30 635 9037
E-mail: info@ruffnet.hu

Termékmenedzser

plakatok Page 12 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Rozovics Tamás

Tulajdonos

plakatok Page 10 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Dr. Zakariás Dávid

Vevőszolgálat

plakatok Page 13 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Thier Johanna

Orvosszakértőink

dr simon balazs web 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Dr. Simon Balázs

dr szalai tunde640 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Dr. Szalai Tünde

plakatok dr liptak eszter 150x150 - Rólunk - Follione Kft. bemutatkozás

Dr. Lipták Eszter